وان

هتل آکدنیز وان

اطلاعات تکمیلی درباره هتل آکدنیز وان AKDENIZ VAN HOTEL

هتل آکدنیز وان

AKDENİZ Van Hotel

به نظر شرکت خدمات مسافرت هوائی قاره پیما آکدنیز وان یک مهمانسرا است نه هتل ! مهمان باید ظهر روز آخر اقامت در هتل 2 ستاره آکدنیز وان، اتاق خود را تحویل دهد.

ساختمان شش طبقه هتل آکدنیز وان دوازده اتاق مهمان دارد. در هر اتاق آکدنیز هتل یک تلویزیون صفحه تخت هست. سرویس هتل دو ستاره آکدنیز در منطقه ایپک یولو شهر وان تخت و صبحانه بوفه است. آکدنیز هوتل وان اتاق چهار تخته هم دارد به همین دلیل اقامت در این هتل در وان برای خانواده ها ارزان از آب درمی آید.

مسافر علاوه بر لابی آکدنیز هتل وان در اتاق هم به وای فای رایگان دسترسی دارد. تمیز کردن اتاق، حمام، توآلت و عوض کردن ماحفه ها، لوازم بهداشتی در هتل آکدنیز شهر وان ترکیه تنها با پرداخت شارژ اضافه ممکن است.

پرسنل بخش پذیرش هتل آکدنیز در وان فقط به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند. اگر حیوان خانگی دارید لطفا فکر رزرو اتاق در هتل آکدنیز وان را از سر بیرون کنید.

امیدوارم گردشگر از مسافرخانه آکدنیز در وان انتظار استخر نداشته باشد، پارک آبی کاجداس وان از این هتل ارزان در وان دور نیست. وان ای وی ام نزدیک ترین شاپینگ مال به هتل آکدنیز شهر وان می باشد. به پیشنهاد وب سایت قاره پیما مهمان هتل دو ستاره آکدنیز می تواند برای صرف غذاهای ترکی به رستوران بیرکوچ کاوورما وان / رستوران شرافت شاهین وان برود.

امکان استفاده رایگان از فضای پارکینگ نزدیک هتل آکدنیز برای مسافری که با خودروی شخصی از گذرگاه مرزی رازی راهی سفر به شهر وان در ترکیه شده، حائز اهمیت است.

گاهی گردشگر ایرانی برای پایین آوردن هزینه گذراندن تعطیلات در ترکیه از طریق وب سایت قاره پیما، بلیط وان آنتالیا با سان اکسپرس، پرواز وان استانبول با هواپیمایی پگاسوس، بلیت وان آنکارا با ترکیش ایرلاینز را رزرو می کند و آن موقع است که فاصله فرودگاه فرید ملن وان با هتل ارزان آکدنیز در شهر وان به چشم می آید – تقریبا پانزده کیلومتر با تاکسی.  

آدرس هتل آکدیز وان :

Bahçıvan, Meydan 2. Sk., 65130 İpekyolu/Van, Turkey

شماره تلفن هتل آکدیز در وان وان ترکیه :

+90 432 212 23 23

سایت اصلی هتل آکدیز :

مشاهده مکان هتل آکدیز در وان روی نقشه

ارزانترین قیمت رزرو هتل – و تور وان در قاره پیما .

امکانات هتل آکدیز وان :

  •  

مکان های دیدنی نزدیک هتل آکدیز در شهر وان :

  •  

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل هیلتون وان وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل سایت قاره پیما شده و پس از جستجو در تاریخ های مختلف هزینه هتل مورد نظر خود را مشاهده نمائید

سوالات متداول درباره هتل آکدیز :

‫4 دیدگاه ها

  1. خیلی کثیف بود.اصلا خدماتی نداشت
    همه جا خاک گرفته، دستشویی ها افتضاح.وقتی درخواست تمیز کردن دادیم فقط اومد کف دستشویی رو تی کشیدن. حتی مایع نداشت.بر خلاف عکس های هتلش دمپایی نداشت.یخچالش پر از خورده خوراکی بود و بووو میداد.حتی آب هم داخل اتاق نداشتن چه برسه به کتری برقی و چایی. توی طبقه یک آشپزخانه بود که اونجا چایی بود که اون هم خودت باید از استکان ها رو می شستی و چای دم می کردی. ملحفه ها پاره و کثیف.مسافر خانه بود تا هتل

  2. سلام
    هتل که چه عرض کنم مسافرخانه بین راهی
    متاسفانه بخاطر مشکلی که برای آشنایی که تو وان داشتم پیش اومد نشد مثل دفعه قبل برام هتل رزرو کنه و مجبور شدم این هتلو از اسنپ رزرو کنم که تمام تفکراتم از هتل قبلی رو خراب کرد،و گول عکسهایی که تو اسنپ دیدمو خوردم ، اول که تو اسنپ در زمان رزرو زده بود صبحانه رایگان ولی بعد رزرو وقتی ووچرو فرستاد زده بود فقط اتاق و زمانی که رفتیم هتل دیدیم اصلا صبحانه و رستوران ندارند و عکسای صبحانه الکی بوده.
    هتل که نه مسافرخانه بی درو پیکر ،پذیرش اصلا فارسی بلد نبودن و ملحفه ها و پتو ، تخت و کمدها بسیار کثیف و بالشتها بو میدادن که من خودم رفتم تو انبارشون و ملحفه شسته و بالشت نو آوردم ، داخل اتاق یخچال نبود و نمیدونم از کجا رفتن یخچال آوردن ، چون هتل در مرکز بازاره و پشتش تالار عروسیه هر روز عروسی بود و سرو صدای زیاد، کولر نداشت و پنجره رو باز میکردی کل اتاق مشخص بود ، راهروها کثیف ، دستمال کاغذی نداشتن و در کل مفت گرونه این هتل و اگر زیباییهای شهر وان و خوراکیهای خوش مزه نبود روز اول برمیگشتم.و در آخر برای اسنپ برای این کلاه برداریش خیلی متاسفم.

  3. هتل نیست اصلا مهمانسرا می شه گفت، و شما با پولی که از سایتهای مثل اسنپ و دیگر سایتها ثبت می کنید در خود وان بهتر از این هتل پیدا می کنید ، ۷ شب من به اشتباه رزرو کردم و شدیدا پشیمون شدم ، تخت ها کلا صدا میداد نمی شد خوابید ، در اتاق ها میز و‌ صندلی اضافه ای وجود نداره، چای ساز و .. یخچال هم همه اتاق ها ندارن ، در صورت درخواست کردن میاره میزاره ، نیست تصاویر صبحانه المی هستن هتل صبحونه نداره . در کل برای بار بعدی هیچ وقت این هتل رو انتخاب نمی کنم، تنها چیزی که داشت برخورد نسبتا مودبانه پرسنل ش بود و گرمایشش “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا