دوشنبه

هتل آسیا گراند دوشنبه تاجیکستان

 

هتل آسیا گراند دوشنبه تاجیکستان

Asia Grand Hotel in Dushanbe

هتل 3 ستاره آسیا گراند در خیابان میرزا ترسون زاده شهر دوشنبه واقع شده، آسیا گراند هتل به بنای یادبود رابیندرانات تاگور و قصر نشنال دوشنبه نزدیک است. اگر زمان کافی برای دوشنبه گردی دارید، پیاده از هتل آسیا گراند تا موزه ملی تاجیکستان / پارک رودکی در دوشنبه / کتابخانه ملی تاجیکستان و دیگر جاذبه های گردشگری دوشنبه بروید.

سرویس هتل آسیا گراند دوشنبه تخت و صبحانه است. غذا خوردن در رستوران هتل سه ستاره آسیا گراند در قیاس با رستوران های نزدیک لوکیشن هتل در دوشنبه خیلی گران تمام می شود. به پیشنهاد آژانس مسافرت هوائی قاره پیما به استیک هاوس دوشنبه / گریل باربیکیو کافه در دوشنبه / وایلد وست بار شهر دوشنبه بروید.

ساعت ورود به هتل آسیا گراند 12:30 ظهر است و این هتل خوب در دوشنیه تقریبا در شش کیلومتری فرودگاه بین المللی دوشنبه با کد یاتا DYU قرار گرفته و سرویس شاتل رایگان فرودگاهی هم برای مهمان ها فراهم کرده است. ساعت خروج از آسیا گراند هتل در دوشنبه 11:00 صبح ! 

سر و صدای دیسکو ی پشت هتل آسیا گراند تا نیمه شب مزاحم مهمان ها است و تنها راه حل رزرو اتاق های قسمت جلوی ساختمان هتل در دوشنبه می باشد. یک سالن بولینگ بی نظیر هم در زیرزمین هتل آسیا گراند هست.

فضای همه اتاق های هتل آسیا گراند بزرگ و جادار است. مسافر می تواند از طریق وب سایت قاره پیما اتاق استاندارد / سوئیت جونیور / اتاق لوکس / آپارتمان استاندارد در آسیا گراند هتل دوشنبه رزرو کند. هزینه یک شب اقامت برای هر نفر در این هتل 3 ستاره در دوشنبه حدودا پنجاه دلار است.

یک کتری برقی کنار در آسانسور در هر طبقه از هتل آسیا گراند هست که همه مهمان های یک طبقه باید به طور مشترک از آن استفاده کنند. اقامت در یک هتل ارزن در دوشنبه یعنی سرعت اینترنت در دسترس مسافر تعریفی نیست.

آدرس هتل گرند دوشنبه :

Mirzo Tursunzoda Street 21, Dushanbe, Tajikistan

تلفن هتل بزرگ آسیا دوشنبه :

+992 44 600 7777

سایت اصلی هتل شیراک :

مشاهده مکان هتل آسیا گراند تاجیکستان روی نقشه

امکانات اصلی هتل آسیا گرند تاجیکستان :

  •  

دیدنی های اطراف آسیا دوشنبه :

  •  
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل گرند آسیا تاجیکستان وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل سایت قاره پیما شده و پس از جستجو در تاریخ های مختلف هزینه هتل مورد نظر خود را مشاهده نمائید

سوالات متداول درباره هتل گرند آسیا :

دکمه بازگشت به بالا