اتریش

بهترین غذاهای اتریش

در متن زیر بهترین و خوشمزه ترین غذاهای اتریش برای شما آمده است .

البته این تمام غذاهای اتریش نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما خوراکی های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به اتریش سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

غذاهای اتریش

Tafelspitz تافل اشپیتز

Tafelspitz تافل اشپیتز

یکی از محبوب ترین غذاهایی که بوسیله گوشت گاو و یا گوساله تهیه می شود تافل اشپیتز می باشد که دارای طعنی بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد.
در ابتدا این گوشت ها به خوبی پخته می شود و سپس بعد از پخته شدن برش داده می شوند و در کنار سبزیجاتی همانند سیب زمینی، هویج و ترب کوهی و … سرو می شوند.

Austrian Goulash گولاش اتریشی

Austrian Goulash گولاش اتریشی

گولاش بعنوان نوعی خوراک لذیذ و خوشمزه در کشور اتریش محبوب می باشد و بوسیله گوشت گاو و یا گوساله و در کنار پاپریکا، پیاز و گوجه و به حالت سس مانند طبخ می گردد.
اتریشی ها معمولا این غذا را در کنار کوفته و یا پوره سیب زمینی و سبزیجات سرو می کنند.
در بسیاری از رستوران های این کشور این غذای خوشمزه را می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.

Apple Strudel اشترودل سیب

Apple Strudel اشترودل سیب

اشترودل سیب بعنوان یکی از لذیذ ترین و خوشمزه ترین دسرهایی است که در این کشور دست شده و در کنار انواع نوشیدنی ها مخصوصا چای و قهوه خورده می شود.
برای تهیه این دسر خمیر ها را به صورت لایه لایه در می آوریم و سپس داخل انرا با سیب، شکر، دارچین و … پر می کنیم و سپس درون فر آنرا می پزیم و بعد از ان سرو می شود.
این شیرینی خوشمزه معنمولا بعنوان قسمتی از وعده صبحانه و گاها بعنوان میان وعده خورده می شود.

Erdäpfelsalat سالاد سیب زمینی

Erdäpfelsalat سالاد سیب زمینی

یکی از لذیذ ترین سالاد هایی است که در کشور اتریش درست می شود و درست است که در بسیاری از کشورها این سالاد درست می شود اما در ورژن اتریشی به آن به جای مایونز، سرکه اضافه می گردد.
این سالاد در کنار بسیاری از غذاها در اتریش، مخصوصا غذاهای گوشتی سرو می گردد.

Powidltascherl شیرینی مربایی

Powidltascherl شیرینی مربایی

یکی از محبوب ترین شیرینی هایی است که در اکثر شهرهای کشور اتریش و در شیرینی فروشی ها درست شده و در دسترس برای خرید می باشند و همچنین آنها را در کافی شاپ ها نیز می توانید سفارش دهید.
این شیرینی توسط خمیرهای مخصوصی درست می شود و داخل آن مربای آلو و گاهی خود آلو قرار داده می شود.
این شیرینی های خوشمزه معمولا در کنار قهوه و چای سرو می شوند.

Viennese Sausage سوسیس وینی

Viennese Sausage سوسیس وینی

ورتسل سوسیس محبوب مردم اتریش می باشد که در این کشور تهیه و توزیع می گردد.
این سوسیس ها بسیار خوشمزه می باشند و در بسیاری از رستوران ها و کافه ها بعد از سرخ شدن در کنار نان تازه و سیب زمینی سرخ کرده سرو می کنند.

Knödel کونودل

Knödel کونودل

کونودل همان کوفته های سیب زمینی می باشد که در کشور اتریش طرفداران بسیاری دارا می باشد.
از این کوفته های سیب زمینی در وعده های صبحانه، در کنار غذاهای اصلی، داخل غذاهای آبکی و … استفاده می شود و درون آن معمولا با میوه های خشک و سبزیجات که همگی ذائقه ای می باشند پر می شوند.

Tiroler Gröstl گراستل تیرول

Tiroler Gröstl گراستل تیرول

یکی از آسان ترین و در عین حال خوشمزه ترین غذاهایی است که در کشور اتریش درست می شود و در بسیاری از رستوران های این کشور می توانید این غذای لذیذ و خوشمزه را سفارش داده و نوش جان نمایید.
سیب‌زمینی، تکه های گوشت گوساله یا گاو به‌ همراه پیاز و کره مواد اوصلی تشکیل دهنده این غذا می باشد که بوسیله یک عدد تخم مرغ نیموز مانند روی آن پوشانده می گردد.

Käsespätzle کیزه اشپتزله

Käsespätzle کیزه اشپتزله

نوعی پاستا در این کشور می باشد که بوسیله پنیر فرآوانی که بر روی آن ریخته می شود طبخ می گردد.
این غذا می تواند گزینه ای مناسب در اتریش برای انتخاب غذا در رستوران ها برای صرف و نوش جان نمودن باشد که در کنار سبزیجات خرد شرده بر روی آن و به همراه پیاز سرخ شده و تکه ای لیمو ترش سرو می گردد.

Brettljause برتیائوزه

Brettljause برتیائوزه

یک میان وعده بسیار لذیذ و خوشمزه و وسوسه انگیز می باشد که در کشور اتریش طرفداران بسیاری دارای میباشد و در اکثر رستوران های این کشور می توانید آنرا سفارش داده و نوش جان نمایید.
نان، گوشت، ترشی سبزیجات، پنیر، کالباس و سس‌های متنوع مواد تشکیل دهنده این میان وعده و در برخی مواقع غذای اصلی را تشکیل می دهد.

Mondseer موندسر

Mondseer موندسر

نوعی پنیر زرد کمرنگی میباشد که دارای بافت نیمه سفت می باشد و به صورت آب شده در این کشور و در کنار نان های تازه سرو می گردد.
در اکثر رستوران ها می توانید موندسر را بعنوان پیش غذا و کنار غذای خود سفارش داده و از طعم و مزه لذیذ آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران هایی که در سفر به اتریش حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Café Landtmann کافه لاندتمن

Café Landtmann کافه لاندتمن

این کافه در یکی از بهترین مناطق کشور اتریش ساخته شده است.
انواع نوشیدنی های لذیذ نظیر چای، قهوه و … را در کنار شیرینی ها و دسرهای خوشمزه در این مجموعه می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
در کنار این نوشیدنی ها و دسرها و شیرینی ها همچنین می توانید از اسنک های موجود در منوی ان نیز استفاده نمایید.
این مجموعه دارای فضای داخلی و همچنین تراسی است که از هرکدام که دوست داشته باشید می توانید استفاده نمایید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در این کافه برای درست کردن نوشیدنیها، دسر ها و شیرینی ها به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Fabios Restaurant رستوران فابیوس

Fabios Restaurant رستوران فابیوس

این رستوران در کشور اتریش و در یکی از بهترین مناطق آن ساخته شده است و ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه اتریشی و برخی غذاهای بین المللی نیز می باشد.
این رستوران دارای فضای داخلی و تراسی در بیرون می باشد که از هر قسمت که مایل باشید و در طمان حضورتان جا باشد می توانید استفاده نمایید.
تمامی موادی اولیه غذایی که در رستوران فابیوس برای طبخ غذاهایشان استفاده می کنند به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در اتریش

مکان های دیدنی و توریستی اتریش

Royal Austrian Treasury خزانه داری سلطنتی اتریش

Royal Austrian Treasury خزانه داری سلطنتی اتریش

این مجموعه دارای گنجینه های مادی و معنوی بسیاری با ارزش میباشد که با دقت فرآوان از آنها مراقبت شده است.
شمشیر ترک الماس ‌نشان، زمرد کلمبیایی 2680 قیراطی ، تاج سلطنتی و رز طلایی از محبوب ترین و با ارزشترین جواهرات و مجموعه ها و وسایل با ارزشی هستند که در این خزانه داری نگه داری می شوند.
برای رفتن به این خزانه داری باید ورودی جداگانه بپردازید و در صورت علاقه و برای دادن توضیحات می توانید از راهنماهای مخصوص این مجموعه کمک بگیرید.

Mariazell Basilica ماریازل باسیلیکا

Mariazell Basilica ماریازل باسیلیکا

کلیسای کوچک ساخته شده در کشور اتریش و در یکی از پرتردد ترین مناطق این کشور ساخته شده است.
در این مجموعه مجسمه حضرت مریم مقدس نیز نکه داشته می شود که بسیار با شکوه و مورد احترام تمامی مردم اعم از مسیحیان، مسلمانان، یهودیان و … قرار میگیرد.
ماریازل باسیلیکا در اصل بعنوان یک عمارت رومانسک شناخته شده می باشد، اما در قرن چهاردهم بازسازی‌ هایی روی آن انجام گرفته است و جلوه‌های گوتیک به آن افزود شده است.
در طی گذر سال ها بر روی این سازه بسیار زیبا و چشم نواز بازسازی هایی انجام گرفته و در حال حاضر تحت حمایت دولت اداره می شود.
بسیاری از گردشگران و توریست ها در سفر خود به کشور اتریش حتما از این کلیسا نیز بازدید می نمایند.

فیلم مکان های دیدنی در اتریش

پاساژ های ارزان قیمت اتریش

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که دسترسی به آن به راحتی از طریق اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد.
در این مجموعه فروشگاه های متعددی وجود دارند که محصولاتی از برندهای شناخته شده بین المللی و داخلی اتریشی را به مشتریان جهت خرید ارائه می دهند.
پوشاک، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیور الات، وسایل دکوری و تزیینی، ابزار آلات، انواع خوراکی ها، محصولات ورشی، وسایل الکترونیکی و …از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مجموعه به فروش می رسند.

Kärntner Straße خیابان کنتنر اشتراسه

Kärntner Straße خیابان کنتنر اشتراسه

یکی از محبوب ترین خیابان های موجو در شهر وین کشور اتریش می باشد که بواسطه فروشگاه، مغازه ها و خیابان سنگفرش شده اش بسیار محبوب و شناخته شده می باشد.
در این فروشگاه ها انواع محصولاتی نظیر کیف، کفش، عینک، پوشاک، اسباب بازی، زسور الات، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی و … از برند های شناخته شده بین المللی و همچنین برند های مطرح اتریشی ارائه میشوند.
در اطراف فروشگاه این خیابان رستوران ها و کافه هایی نیز وجود دارند که از هر کدام که مایل باشید می توانید استفاده نمایید.

راه های خرید ارزان قیمت در اتریش

از اتریش چی بخریم ؟

Crystal Snowball گوی برفی کریستالی

Crystal Snowball گوی برفی کریستالی

یکی از محبوب ترین سوغاتی های که در کشور اتریش ساخته می شود و اکثر مردم در زمان کودکی خود از این نوع گوی ها که درونشان دانه های شبیه به برف وجود داشت را داشته و با آنها بسیار بازی کرده اند.
با رفتن به این کشور می توانید از این گوی ها که در ابعاد، اندازه ها و طرح های مختلف ساخته می شوند را تهیه کرده و هم بعنوان سوغات و هم بعنوان وسیله های که یادآور دوران کودکیتان می باشد را تهیه نمایید.

Austrian musical boxes جعبه های موزیکال اتریشی

Austrian musical boxes جعبه های موزیکال اتریشی

جعبه های بسیار زیبایی هاستند که در این کشور درست می شوند و به اشکال مختلف می باشند وبا باز کردن آنها موسیقی های متنوعی و متفاوتی از انها پخش می شوند که می توانند بعنوان یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین سوغاتی های کشور اتریش محسوب شوند.
این جعبه های موزیکال در اندازه های گوناگون در بسیاری از مغازه های برای فروش ارائه می شوند که برای حمل آسان و کم جا گرفتن آن می توانید از اندازه های کوچکش برای سوغات و یا حتی برای یادگاری خودتنان خرید نمایید.

هزینه خرید سوغات در اتریش

لائز لائ لئلائلائلئد

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا