سنگاپور

بهترین مراکز خرید سنگاپور

ارزانترین - لوکس ترین- بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید سنگاپور

بهترین مراکز خرید سنگاپور

در متن زیر بهترین مراکز خرید شهر سنگاپور آمده است با ما همراه باشید

مرکز خرید مارینا بی سنگاپور marina bay shopping centre singapore

بهترین مراکز خرید سنگاپور
شاپینگ سنتر مارینا بی سنگاپور – قاره پیما

یکی از مناطق مشهور تجاری ساخته شده با خلیج مصنوعی ساخته شده مارینا و واقع شده در قسمت جنوبی سنگاپور و شرق مرکز شهر می باشد.

این مرکز واقع شده در مقابل هتل معروف مارینا بی سندز نیز می باشد و قابل ذکر است مجموعه لوکس، مدرن و گران قیمت می باشد.

در این مرکز خرید انواع فروشگاه های ارائه دهنده محصولات از برند های مطرح جهانی نظیر بربری، بولگاری، شنل، کارتیه، دیور و همچنین برند های داخلی فعالیت می نمایند.

هر شب در قسمت پشتی این مرکز خرید و در ساحل خلیج مارینا نمایش آب و نور اسپکترا برگزار می گردد که همین امر باعث گردیده بازدید کنندگان و مشتریان بسیاری برای دیدن از این مجموعه و خرید از آن به این مرکز خرید بیایند.

ساعت کاری این مرکز خرید از 10:30 صبح تا 11 شب است و علاوه بر خرید از این مجموعه می توانید از فود کورت، کافی شاپ، قایق هایی که بر روی رودخانه مصنوعی مرکز خرید مسافارن را جابه جا می کنند نیز استفاده نمایید.

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور vivocity shopping mall singapore

معروف ترین مال های سنگاپور
مرکز خرید ویو سیتی سنگاپور – قاره پیما

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در سنگاپور و همچنین از بزرگترین مراکز خرید قاره آسیا نیز محسوب می شود.

در این مرکز خرید انواع برند های مطرح جهانی و داخای محصولاتی نظیر پوشاک، ساعت، جواهرات، اسباب‌بازی فروشی و لباس و لوازم کودکان،وسایل دکوری و تزیینی، کیف، کفش، عینک، محصولات بهداشتی و … را به مشتریان ارائه میدهند.

ایاب ذهاب به این مرکز خرید برای مشتریان بسیار آسان است زیرا ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوسی با نام همین مرکز خرید وجود دارد که از هر نقطه که سوارشان شوید شما را در مقابل این مرکز خرید پیاده می کنند.

علاوه بر انجام خرید مشتریان می توانند از رستوران، کافی شاپ، سینما، سالن بازی کودکان،  یک آمفی تئاترو … نیز بهره مند شوید.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد.

مرکز خرید آیون اورچارد  سنگاپور ion orchard shopping centre singapore

بهترین بازارهای سنگاپور
پاساژ آیون اورچارد سنگاپور – قاره پیما

یک مرکز خرید بزرگ ساخته شده در سنگاپور می باشد و دارای معماری فوق العاده زیبا و چشم نوازی می باشد که در کنار ایستگاه اورچارد نیز واقع می باشد.

این مرکز خرید در محوطه ای حدود 62 هزار متر مربعی ساخته شده است و متشکل از فروشگاه های ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشی، اجساک دکوری و تزیینی از انواع برند های مطرح داخلی و بین المللی می باشد.

در این مرکز خرید علاوه بر خرید مشتریان می توانند از فود کورت، کافی شاپ مجموعه نیز استفاده نمایند.

مرکز خرید پاراگون سنگاپور paragon shopping center singapore

لوکس ترین و ارزانترین مراکز خرید در سنگاپور
مرکز خرید پاراگگون در سنگاپور – قاره پیما

مرکز خرید پاراگون دارای 6 طبقه است که در آن فروشگاه‌ها، اوت لت‌هایی از انواع برند های مطرح بین المللی و داخلی لوکس و شیک را می توانید پیدا نمایید.

محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند عبارتند از: لباس، کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، ساعت، اسباب‌بازی، کتاب و لوازم کادویی و …

در این مجموعه علاوه بر خرید مشتریان می توانند از رستوران، کافی شاپ و فود کورت های مجموعه در کنار اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرند.

ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 9 شب می باشد.

مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور bugis junction shopping mall singapore

خرید در سنگاپور
بوگیس جانکشن مال در سنگاپور ( قاره پیما )

این مجموعه یکی از بزرگترین و زیباترین  مراکز خرید زنده و پر جنب و جوش سنگاپور، شهر زیبایی واقع شده در جنوب شرقی آسیا میباشد.

این مرکز خرید در نزدیکی مرکز شهر و ایستگاه مترو می باشد و در ساخت آن از معماری بسیار خاص، منحصر به فرد و چشم نوازی استفاده شده است.

در این مجموعه فروشگاه های بسیاری که ارائه دهنده محصولاتی از برند های مطرح بین المللی و داخلی را در خود جای داده است.

از محصولاتی که در این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شود میتوان به پوشاک خانم ها، آقایان، بچه گانه، زیرو آلات، کیف، کفش، محصولاتی بهداشتی، وسایل دکوری و تزیینی، خوراکی ها و . .. اشاره کرد.

علاوه بر خرید مشتریان در این مرکز خرید میتوانند از رستوران، کافی شاپ آنجا نیز استفاده نمایند.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اخذ ویزای سنگاپور با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

راه های سفر به سنگاپور از ایران

ایرانیان عزیز برای سفر به سنگاپور نیاز به دریافت ویزای سنگاپور دارند .

ویزای سنگاپور به صورت الکترونیکی و قبل از سفر انجام می شود و امکان سفر به دبی بدون دریافت ویزا و یا صدور ویزای فرودگاهی وجود ندارد .

ویزای سنگاپور

پرواز به سنگاپور

در حال حاضر امکان پرواز از تهران – شیراز – مشهد – اصفهان – تبریز و … به سنگاپور وجود دارد برای خرید اینترنتی پروازهای سنگاپور وارد لینک زیر بشوید .

بلیط سنگاپور

تورهای سنگاپور

برای آگاهی از قیمت و شرایط تورهای سنگاپور با شماره های ما در تماس باشید .

تورهای ارزان قیمت سنگگاپور

رزرو هتل در سنگاپور

برای رزرو هتل در تمام شهر های سنگاپور وارد لینک زیر شوید اطلاعات کلی در راهنمای سفر به سنگاپور قاره پیما

بهترین هتل های سنگاپور

رستوران هایی که در سفر به سنگاپور حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

ایزی Izy

منو رستوران های سنگاپور
رستوران ایزی – قاره پیما

این رستوران به صورت مدرن، باریک  و کوچک طراحی شده است اما با این فضای کم و باریک خود دراای طرفداران بسیاری می باشد که به آنجا مراجعه می کنند.

در این رستوران انواع غذاهای لذیذ سنگاپوری و همچنین غذاهای ژاپنی برای مشتریان سرو می شود که تمامی مواد مصرفی آنها به صورت روزانه، تازه  و ارگانیک تهیه می شود.

برنج و گوشت گاو واگیو به همراه تخم مرغ های آبپز عسلى و قارچ رنده شده و بستنی پنیر آبی آغشته به عسل از محبوب ترین و پر طرفدار ترین غذاها و دسر های این رستوران محسوب می شود که در بین مردم سنگاپور و همچنین توریست ها شناخته شده میباشد.

بچنلیا Bacchanalia

قیمت غذا در سنگاپور
کافه و رستوران بچنلیا – قاره پیما

این رستوران در کشور سنگاپور ساخته شده است و دارای دکوراسیونی با رنگ های قرمز، مشکی و لوستر های نقره ای براق می باشد.

در این رستوران طیف بسیاری از غذاهای خوشمزه و اذیذ را در منوی آن می توانید پیدا نمایید و بسته به نوع ذائقه  وسلیقه خود از هریک از انها که مایل بودید سفارشات خود را بدهید.

در این رستوران علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه می توانید از منوی دسر های آن نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید و در کنار دسر ها خود امکان سفارش نوشیدنی های گرم و سرد نیز وجود دارد.

رستوران های سنتی سنگاپور

مکان های دیدنی و توریستی سنگاپور

باغ وحش سنگاپور Singapore Zoo

عکس جاذبه های گردشگری سنگاپور
باغ وحش سنگاپور – قاره پیما

مجموعه بزرگ و پرطرفدار می باشد و دارای طبیعتی سرسبز و زیبا می باشد و هرساله بازدید کنندگان بسیاری را به خود جلب می کند.

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1973 در سنگاپور آغاز کرده است.

قابل ذکر است که بیش از 300 گونه از پرندگان، خزندگان و پستانداران در این باغ وحش نگهداری می شوند.

از دیگر حیواناتی که در این باغ وحش نگهداری می شوند میتوان به شیرها، ببرهای سفید، مار، فیل، لاک پشت، سوسمار، طوطی، خوک، بز، یوزپلنگ، راسو، زرافه ها، روباه، میمون ها، شیرهای دریایی و … اشاره کرد.

در این باغ وحش انواع نمایش های حیوانات برگزار می شود و همچنین برای رفتن به آنجا به علت اینکه دارای تنوع بسیاری می  باشد و مجموعه ای بزرگ می باشد می توانید از تورهای مخصوص باغ وحش استفاده نمایید.

در این باغ وحش همچنین رستوران و  کافه های گوناگونی نیز وجود دارد که از مهمترین امکانات باغ وحش سنگاپور به حساب می‌ آید که می توانید با رفتن به آنجا از طعم و مزه غذاهای لذیذ و طبیعت سرسبز آنجا نیز لذت ببرید.

باغ گیاه شناسی سنگاپور Singapore Botanical Garden

لیست جاذبه های گردشگری سنگاپور
باغ گیاه شناسی سنگاپور قاره پیما

این باغ گیاه شناسی که در سنگاپور ساخته شده است دارای قدمتی حدود 150 ساله می باشد و در مساحتی حدود 82 هکتار واقع شده است.

این مجموعه بعنوان یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی ساخته شده میباشد و قابل اشاره است این مکان در حقیقت یک پارک ملی وسیع می باشد که در آن دریاچه ها، حیوانات، گل ها و گیاهان زیادی به چشم می خورند.

این نکته نیز در رابطه با باغ گیاه شناسی سنگاپور قابل ذکر است که این مجموه در حال حاضر در لیست میراث جهانی یونسکوبه ثبت رسیده است.

این باغ از شمال به بوکیت تیما، از جنوب به جاده هالند و جاده ناپیر، از غرب به خیابان تیرسال و پارک کلانی و از شرق به جاده کلانی ختم می شود.

یکی از معروف ترین نقاطی که می توان در این باغ یافت باغ ملی ارکیده  می باشد که دارای گونه های مختلف گل های ارکیده می باشد که مورد توجه بسیاری از بازدید کنندگان قرار میگیرد و این باغ در بخش غربی باغ گیاه شناسی سنگاپور و در محیطی 3 هکتاری واقع شده است.

باغ گل رویال در کیو ، انگلستان و باغ های پادوا در ایتالیا، دریاچه سمفونی، برکه نیلوفر ، دریاچه اکو، دریاچه قو، سالن برکیل و باغ پرنیان ارکید، گلخانه، تندیس های نمادین را نیز می توان از دیگر مناطق محبوب مورد بازدید در این باغ گیاه شناسی اشاره کرد.

یکی دیگر از نکاتی که می توان به آن اشاره کرد این موضوع است که بازدید از اکثر نقاط  این باغ به صورت رایگان میباشد و فقط باغ ارکیده است که دارای ورودی جداگانه می باشد.

به همین دلیل بسیاری از افراد و بازدید کنندگان فضای ‏سرسبز و آرام این باغ را برای دویدن ، پیاده روی و پیک نیک یا انجام ورزش های صبحگاهی انتخاب می نمایند.

بسیاری از گردشگران که به این کشور زیبا سفر می کنند در لیست برنامه های خود بازدید از این باغ گیاه شناسی را نیز جای می دهند.

آثار باستانی سنگاپور

از سنگاپور چی بخریم ؟

چای تی دبلیو جی TWG Tea

بهترین جا برای خرید سوغاتی در سنگاپور
چای سنگاپوری – قاره پیما

این چا در سال 1837 محبوب و شناخته شده گردید که در میان مردم این شهر و اخیرا” توریست ها و گردشگران محبوب و شناخته شده می باشد.

این نوع از چای و کارخانه آن در بسیاری از نقاط سنگاپور دارای شعب متعددی می باشد که 3 شعبه آن نیز در فرودگاه بین المللی سنگاپور واقع شده است.

این چای در بسته بندی های بسیاری که در ابعاد و رنگ های مختلف می باشد برای مشتریان ارائه می دهند و گزینه ای مناسب برای سوغات و هدیه می تواند محسوب شود.

مربای کایا Kaya jam

لیست سوغاتی های محبوب و معروف سنگاپور
مربای کایا سنگاپوری – قاره پیما

مربایی خوش عطر و طعم می باشد که موادی تشکیل دهنده  آن عبارتند از تخم مرغ، شکر و نارگیل.

خوردن این مربا در وعده صبحانهدر این کشور به همراه نان تست بسیار مرسوم می باشد.

این مربا های در بسته بندی های شیشه ای می باشند که قابلیت حمل آسانی دارد و می توانید هدیه  وسوغاتی خوشمزه از این کشور باشد.

قیمت سوغات در سنگاپور

خوشمزه ترین غذا های سنگاپور

روتی پراتا Roti Prata

سوپ ها و آش های سنگاپوری
روتی پراتا – قاره پیما

نوعی نان پر طرفدار و خوشمزه می باشد که در سنگاپور پخته می شود اما دارای اصلیتی هندی می باشد.

برای تهیه این نان ابتدا خمیر نازک را با موادی مثل پنیر، تخم مرغ، قارچ، پیاز پر کرده و سپس آنرا در روغن سرخ می کنند.

ای نان بعد از اماده شدن معمولا در کنار کاری مرغ و یا کاری کاهی سرو  و نوش جان می شود.

روجاک Rojak

کباب های سنگاپوری
روجاک – قاره پیما

نوعی سالاد میوه سنتی در کشور سنگاپور می باشد که در بین مردم این کشور و حتی توریست ها دارای طرفدارن بسیاری می باشد.

برای تهیه این سالاد از میوه هایی مثل انبه، آناناس، خیار و … کاملا خرد و به سس آغشته شده استفاده می شود.

همچنین در کناز این مسده ها از موادی دیگر نظیر خمیر سرخ شده، توفو، جوانه لوبیا، میگو سخاری برای مخلو این سالاد استفاده می کنند.

غذاهای خیابانی در سنگاپور

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا